Ecole chez moi par Zac Owens

Ecole chez moi est très amusante parce que ma mère ne peut pas parler français. Alors c’était très amusant de le faire croire que mes devoirs étaient d’aller au Cinéma, regarder la télévision et lui dire que je doit faire de la recherche à Mcdonalds. Mais malheureusement mon père peut y parler et il a vu mes devoirs et maintenant les vacances sont finit! A vrai dire, je blague!

Vraiment, ces juste plus amusant parce que je peut rester à la maison avec ma famille pendant la journée – mais quand même, je manque beaucoup mes amis.

A rough translation. By Judi Owens

I am guessing that my son thinks that because I dont speak or read french well that he can fool me into thinking that his homework involves such things as movies, tv, or McDonalds ….. (you dont have to speak French to know that this is an attempt to pull the wool over my eyes)

I think he goes on to say that unfortunately his dad is fluent in French therefore the ruse is up!

Of course, he is joking but still you can see I have my hands full and that he would make an excellent politician or lawyer….. with all due respect to these professions.

Comments